.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل محیط زیست مازندران:
برنامه ریزی براي مطالبه گری حقوق کودکان ضروری است

 شمال نیوز: مدیرکل محیط زیست مازندران و عضو ستادهفته ملي كودك مازندران با تاكيد بر برنامه ريزي براي مطالبه گري حقوق كودكان در جامعه اظهار کرد:کودکان همواره سهم به سزایی در جامعه دارند و باید به حقوق کودکان توجه شود.

به گزارش كميته اطلاع رساني ستاد جشن هفته ملي كودك مازندران ، ناصر مهردادی  با اشاره به جایگاه کودک در دنیا تصریح کرد:چیزی که باید مورد توجه همه مسئولان برنامه ریز قرار بگیرد انجام برنامه ریزی متفاوت برای کودکان است  و باید در زمینه کودکان بی سرپرست اقدامات ویژه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تعامل میان دستگاه های متولی حوزه کودک وجود دارد افزود:در زمینه کودکان بی سرپرست اقدامات خوبی انجام شده است.

عضو ستاد هفته ملي  کودک در مازندران با بیان اینکه مطالبه گری حقوق کودکان در جامعه و در میان مسئولان به فرهنگ سازی نیاز دارد تاکید کرد:با توجه به اعتباراتی که سازمان های مختلف در اختیار دارند شاید نتوانسته اند اهداف را به درستی عملیاتی کنند و از این رو نیاز به همکاری مردم است.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت:با توجه به اینکه کمک به محرومان و فقیران از اساسی ترین مطالبه گری های دینی ماست باید برنامه ها به گونه ای تدوین شود که با اختصاص جایگاه های ویژه کودکان مطالبه گری ها به درستی مطالبه شود.

وی همچنین بیان کرد: از منظر زیست محیطی برخی کودکان به توسعه فرهنگ محیط زیست علاقه دارند که با تعامل با سازمان هایی که با حوزه کودک سروکار دارند و علاقمند به توسعه فرهنگ محیط زیست هستند می توانیم همکاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد:بیان بسیاری از ناهنجاری ها و آلودگی های موجود در محیط زیست از زبان کودک اثرگذاری بیشتری دارد و می تواند بسیار کمک رسان در توسعه این نوع فرهنگ در میان مردم باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل با دستگاه های مرتبط این موضوعات خاص پیگیری شود.

مهردادی با اشاره به جایگاه کودک در دنیا تصریح کرد:چیزی که باید مورد توجه همه مسئولان برنامه ریز قرار بگیرد انجام برنامه ریزی متفاوت برای کودکان است  و باید در زمینه کودکان بی سرپرست اقدامات ویژه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تعامل میان دستگاه های متولی حوزه کودک وجود دارد افزود:در زمینه کودکان بی سرپرست اقدامات خوبی انجام شده است.

مهردادی با بیان اینکه مطالبه گری حقوق کودکان در جامعه و در میان مسئولان به فرهنگ سازی نیاز دارد تاکید کرد:با توجه به اعتباراتی که سازمان های مختلف در اختیار دارند شاید نتوانسته اند اهداف را به درستی عملیاتی کنند و از این رو نیاز به همکاری مردم است.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت:با توجه به اینکه کمک به محرومان و فقیران از اساسی ترین مطالبه گری های دینی ماست باید برنامه ها به گونه ای تدوین شود که با اختصاص جایگاه های ویژه کودکان مطالبه گری ها به درستی مطالبه شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.